E-book: Vratky a reklamace
Připravili právníci z Legitas ve spolupráci se specialisty z Expandeco. Dokument obsahuje 20 otázek a odpovědí včetně praktických rad expertů v oboru.
Provozujete e-shop? A máte přehled v pravidlech pro vrácení zboží a reklamací? Pokud si nejste zcela jistí, ke klidnému spánku vám dopomůže právě tento e-book.
E-book v otázkách a odpovědích vyjasňuje základní terminologii a pravidla, která by měl znát a dodržovat každý ostřílený e-shopař. Navíc získáte cenné rady profíků. Své tipy sdílí právníci z Legitas, ale také specialisté z Expandeco zabývající se optimalizací e-shopů,
Během pár kliků získáte odpovědi na 20 otázek, které vám pomůžou se zlepšením zákaznické zkušenosti vašeho online podnikání.
Příklady otázek v e-booku:
- Jaký je rozdíl mezi reklamací a vratkou?
- Jaké náležitosti musí splňovat reklamační formulář pro zákazníky?
- Do kdy musí být vyřízena reklamace?
- Jaké jsou výzvy reverzní logistiky pro mezinárodní e-shopy?
- Jak je to nyní se záruční dobou a jaké z ní vyplývají povinnosti?
- Jak se liší povinnosti e-shopu při prodeji B2B a B2C v oblasti reklamací?
Vaše osobní údaje zpracováváme dle těchto zásad o zpracování osobních údajů.
Kdo za e-bookem stojí?
Jsme právníci se specializací na právo v online podnikání. Ať už máte e-shop, webovou aplikaci nebo vývojářskou firmu, vašemu podnikání položíme silné právní základy. V e-commerce jsme jako ryba ve vodě, e-shopům jsme schopni poskytnou efektivní komplexní péči od registrování ochranné známky, přes pracovněprávní vztahy až po AI compliance.