E-book: Vratky a reklamace

Připravili právníci z Legitas ve spolupráci se specialisty z Expandeco. Dokument obsahuje 20 otázek a odpovědí včetně praktických rad expertů v oboru. 


Provozujete e-shop? A máte přehled v pravidlech pro vrácení zboží a reklamací? Pokud si nejste zcela jistí, ke klidnému spánku vám dopomůže právě tento e-book.

E-book v otázkách a odpovědích vyjasňuje základní terminologii a pravidla, která by měl znát a dodržovat každý ostřílený e-shopař. Navíc získáte cenné rady profíků. Své tipy sdílí právníci z Legitas, ale také specialisté z Expandeco zabývající se optimalizací e-shopů,

Během pár kliků získáte odpovědi na 20 otázek, které vám pomůžou se zlepšením zákaznické zkušenosti vašeho online podnikání. 

Příklady otázek v e-booku:

  • Jaký je rozdíl mezi reklamací a vratkou?
  • Jaké náležitosti musí splňovat reklamační formulář pro zákazníky?
  • Do kdy musí být vyřízena reklamace?
  • Jaké jsou výzvy reverzní logistiky pro mezinárodní e-shopy?
  • Jak je to nyní se záruční dobou a jaké z ní vyplývají povinnosti?
  • Jak se liší povinnosti e-shopu při prodeji B2B a B2C v oblasti reklamací? 

Vaše osobní údaje zpracováváme dle těchto zásad o zpracování osobních údajů.

Kdo za e-bookem stojí?

Jsme právníci se specializací na právo v online podnikání. Ať už máte e-shop, webovou aplikaci nebo vývojářskou firmu, vašemu podnikání položíme silné právní základy. V e-commerce jsme jako ryba ve vodě, e-shopům jsme schopni poskytnou efektivní komplexní péči od registrování ochranné známky, přes pracovněprávní vztahy až po AI compliance.

Expandeco přináší majitelům 
e-shopů dlouhodobě efektivní optimalizaci nákladů spojených s vratkami zboží. Postará se také o profesionální a spolehlivou zákaznickou podporu a zajistí komplexní řešení lokalizace online podnikání od kompletního překladu webu, přes odborné či SEO překlady, až po krátké a rychlé překlady pro marketingové účely.

Nechte si poradit právníky