Zákon versus copywriting, aneb co je v reklamě zakázáno
Snažíte se pracovat na poutavém copywritingu, čtete blogové příspěvky, koukáte na webináře o kreativitě, ale i tak je ale možné, že na jednu důležitou věc jste zapomněli. O čem mluvíme? Jsou to samozřejmě zákony, které vás nenechají na pokoji ani při kreativní práci na tvorbě textů.
Existuje řada odvětví na které zákony nahlíží, jako na citlivé/problematické, a proto je potřeba si obzvlášť u nich formulace svých copy textů hlídat. Ověřte si, zda je váš obsah bezpečný nebo patří mezi ty problémové.
Společně s Obsahovou agenturou jsme dali dohromady praktický článek, který vás provede zakázaným územím na které můžete ve vaší firemní komunikaci narazit. Celý článek je na blogu Obsahové agentury a stahujte také Přehled zakázané reklamy a formulací, kterým se vyhnout (ke stažení na konci článku).
Máte další dotazy? Ozvěte se nám.
Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Přečtěte si naše Zásady zpracování osobních údajů.